Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Hun (17mnd.) skal få lekekjøkken av meg. Og noe mer som jeg ikke helt vet enda hva er;) Bøker kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Vel, det blir nok en bok og kanskje en ullbody eller noe. Hun har så utrolig mye leker, og synes det nok er mer spennende med papiret enn gavene. Hun er 15 mnd nå
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 7-åringen: Mobiltelefon + stor saccosekk 5-åringen: smykke + stor saccosekk. Blir vel litt småting til hver i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Vet ikke enda. Har ei jente som fyller 3 år en mnd etter lillejulaften.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Aner ikke, men lurer på om vi skal gi lekekjøkken, og be om utstyr i gave.. Han har allerede masse leker, men et lekekjøkken er jo noe som kan brukes lenge. Ellers får han nok noen småting som jeg kommer over.. Huff. Han er 16mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Jenta vår blir ett år i januar og til jul skal hun få en skikkelig fin teddybjørn
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Aner ikke enda. Har 5 stykker, og de har jo det meste. Gutten min på 5 år ønsker seg radiostyrt bil. Det er det eneste jeg vet:-)
Gjest Tale30 Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Vi kjøpte lekekjøkken til jul i fjor da hun ble to år (bursdag på lillejulaften). I år tenkte vi å kjøpe dukketeater, da hun er veldig opptatt av rollespill. Også blir det dukkehus til bursdagen. http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=&sok=1&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=dukketeater&pid=2787&x=/Dukketeater-Nathalie
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 4 åringen skal få enten CD spiller eller DS. 6 åringen skal muligens få danseskøyter.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Babygym tenkte jeg. Hun vil være nyfødt på julaften;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Hun har bursdag i november, så jeg skal se hva hun får i gaver da, og så vurdere etterpå hva hun trenger Til bursdagen ønsker jeg leker til hun. Hun har ikke så mange leker som passer for en 1-åring, og siden det er hennes bursdag, så synes jeg hun bør få masse leker og moro på sin bursdag. Så får det heller bli mer klær og sånt til jul Ønskeliste til bursdag/jul: - Klær - Parkdress/Regnklær/Uteklær/Luer/Votter - Medlemsskap Bokklubb - Barnefilmer på dvd (Baby Einstein, Drømmehagen, Teletubbies) - Penger på konto - Bøker (Første dyr, første ord osv) - Dukke (gjerne som lager lyd) eller utstyr til dukke (dukkeseng/stellebord) - Barneservise - Gavekort skobutikk - Smykkeskrin (sånn fin i sølv) - Sparebørse (sånn fin i sølv) - Hårbørste - Leker, for eksempel: * Fisher Price Little People (for eksempel Gård) * Play2Learn leker * Putteboks * ..generelt alt som passer for 1-2 åring
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #13 Skrevet 27. september 2011 Lurer på å kjøpe skøyter til eldstemann, han er 4 år. Til minsten på 1,5 vet jeg ikke ennå, men mulig det blir klær.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #14 Skrevet 27. september 2011 til ei som blir to rett før jul vurderer jeg: (en av tingene til jul og en til bursdagen..) langrennski balansesykkel rattkjelke slik liten recliner i skinn med puff saccosekk til lillemann som da er to mnd blir det nok saccosekk
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #15 Skrevet 27. september 2011 Hun er 8 år og ønsker seg rollerblades, mp3 spiller og mobiltelefon. Hun har bursdag i januar også så det blir jo dette pluss litt småting.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #16 Skrevet 27. september 2011 De to eldste ønsker seg utstyr til Nintendo wii, bl.a balansebrett så det blir kanskje noe sånt. Lillesøster ønsker seg dukkevogn, så det blir det antagelig. Så blir det vel noen småting i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå