Gå til innhold

Inseminasjon.. noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi er gang med forsøk på inseminasjon.. Jeg har begynt på hormoner, og vi skal inn for inseminering i slutten av uka/begynnelsen av neste..

Er det noen her som har erfaring med dette, og kunne tenke seg å dele de med meg?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på "Assistert befruktning"

Skrevet

Så her på "skravlesiden" er det ikke mulig å spørre om alt mulig?

Jeg har postet et innlegg på "ass.befr" også, men tenkte at det kanskje er noen her inne som har blitt gravide ved hjelp av inseminasjon og derfor ikke lenger er inne på forumer "ass. befr"..

Skrevet

Jeg har vært gjennom 2 AIH tidligere, men for oss klaffet det dessverre ikke. GIkk over til IFV, men fortsatt uten hell. Men så bestemte lille Sprell seg for å flytte inn helt på egenhånd i påvente av fryseforsøk :)

Håper det klaffer for dere med AIH. Det er jo i alle fall mye større sjanse enn om man skal prøve på egenhånd i og med at man bruker medisiner og eggløsningssprøyte og dermed kan legge forholdene helt til rette :) Og i tillegg at sædcellene faktisk blir sprøytet INN i livmor :) Da vet man jo at de er på rett vei :) Hehe :) Lykke til!

Skrevet

Selvfølgelig kan du spørre her på skravle også :) Var absolutt ikke meninga at svaret skulle tolkes frekt. Jeg tenkte bare at om du ikke var klar over det forumet, så skulle jeg tipse deg om det. Beklager så kort svar :)

Skrevet

Den første gangen reiste vi bare på "måfå", ingen hormoner og reiste pga pos. eggl.test.

2.gangen ble ikke eggløsningsprøyten tatt til riktig tid.

For oss funket det på 3.insem, men jeg mistet.

Ble gravid igjen gangen etter og er det fortsatt ;) 23+3 i dag :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...