Gå til innhold

Vil bare si til dere at: den nye...


Anbefalte innlegg

Skrevet

fjæsboka suger! Skal vi danne en klubb der vi får tilbake den gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Elsker nye FB! MYYYYE bedre enn den gamle:-)

 

 

Skrevet

Er det virkelig sååå mye som har blitt forandret?

 

 

 

Hver gang FB forandrer seg klager alle... Denne gangen er det vel ikke så mye?

Mange sier det bare er rot og kaos, og vil ha tilbake den gamle feisen.

 

HVA er nytt, rotete og kaos?

Skrevet

Profilen er jo helt ny med toppbilde og tidslinje.

Skrevet

kunne du ikke skrevet i overskriften at det var den fordømte fjesboka innlegget gjalt?

 

Den interesserer meg midt i ryggen.

 

Og - vet du - at når du begynner å ville ha tilbake "den gamle" av ting - da begynner du å bli gammel selv! hehe

Skrevet

Ikke noe toppbilde og tidlinje hos meg.

Eneste forandringen er topphendelser og disse blå hjørnene.

Skrevet

Når det kommer opp til høyre på "Hjem-sida" at 1 venn abonnerer på sida til ei ung jente, hva betyr det? Betyr det at han er en gammel gris?

Fikk to slike "informasjoner" nettopp, om at 2 mannlige venner abonnerer på hver sin unge jente.

Jentene så ikke lettkledde ut, altså. Men ganske normale...

Skrevet

Sign me up, HI.. Jeg hater den nye versjonen!!! GRRRR!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...