Gå til innhold

"Mistet" min venninne!

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*
Skrevet

Jeg har mistet kontakten med min venninne. Jeg vet ikke hva som skjedde, før jeg fikk en SMS hvor det stod at vi ikke kunne ha kontakt lengre. Vi bor en halv time unna hverandre, men har ikke fått tid til å se hverandre så ofte som vi ville, pga jobb.

Jeg sendte henne en SMS med spørsmål om hva jeg hadde gjort, dersom det var noe jeg hadde gjort. Fikk da til svar at jeg hadde snakket om henne til andre. Noe jeg vet jeg ikke har gjort. Vi har ingen felles venner (så jeg forstår ikke hvordan dette da kan ha skjedd), da vi er innflytter begge to. Kom flyttende på hver vår plass for 2 år siden og ble kjent gjennom jobben. Nå har hun byttet jobb, da hun kun fikk et vikariat på 6 mnd, så vi jobber ikke sammen lengre.

Jeg synes dette er trist og jeg liker dårlig at folk setter ut slike rykter.

Noen som har opplevd lignende?

Noen som har noen gode råd å gi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det.. Men eg vet eg har ikke gjort/sagt noe så eg har mitt på det rene. Og er ikke ho voksen nok til å komme å spør om det er tilfelle så er ho ikke noe god venninne syns eg. For venner skal kunne spør hverandre om slikt meine eg. Så eg tape ingenting tenke eg det er ho som tape på det. Men det er min tankegang oppi det. Alle er forskjellige. Men eneste eg kan si er igrunn er vet du hvem du er å du vet hva du står for så er det det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...