Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Intense lynende smerter i skjeden, samt mensmurringer i rygg! Noen andre som har dette? Ganske intenst! Uke 30
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Ingen? Nå har jeg fått løs mage i tillegg:(
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg har hatt det bare værre en mensmurringer men jeg har nå hatt prematur rier og blitt stoppet opp 2 ganger siden uke 31. Er pr i dag 35 uker. Er magen ofte hard? KJennes det ut som du har noen sammetrekkninger?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Ja, magen er ganske hard. Mye bevegelse da. Nei, jeg vet liksom ikke hvordan det kjennes ut med sammentrekninger. Førstegangs. Det blir verre om jeg er mye i bevegelse...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Stopper det holdt opp når du sitter? For det kan høres ut som du bare har kraftige kynnere og det er ganske normalt og det kommer ofte når du er i bevegelse. Magen strammer seg helt og du kjenner det presser skikkelig. Men som regel kan det da fort stoppe når du setter deg ned å viler litt. Vet du om ungen ligger med hodet ned? Ikke at den trenger å feste seg men da kan man kjenner stikkinger. At ungen "graver" seg nedover.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Hun lå ned sist jeg var hos jordmor, men føler hun snur seg hele tiden. Det stopper gjerne etter en time liggende strekk ut. Murringen altså. Stikningene blir ikke påvirket av aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Er nok helt normalt det du har. Det høres litt ut som slik jeg har. Og det blir bare betegnet som kynnere. Men viss du syns det er veldig ubehagelig/vondt syns jeg du bare skal ta en liten tlf til føden å bare forhøre deg litt. =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Ok;) det er ikke så vondt at jeg tror det er noe på gang. Da er i tilfelle rier oppskrytt;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Hehe nei jeg kan fortelle deg at går du ut i fødsel skal jeg love deg at du vet det
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Good good! Da har jeg forstått riktig;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Lykke til videre ihvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Takk for det! Da venter jeg i spenning på skrukkemus!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #13 Skrevet 27. september 2011 Bare gled deg til den lille jenta de kommer Sjøl venter jeg en jente men har i fra før av en gutt! Mye glede med disse små trolla men fy mye slit å
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #14 Skrevet 27. september 2011 Men skrukkemus er jo absolutt noe jeg vil oppleve! Hehe, vi gleder oss veldig, har vært en lang vei for å bli gravid. sikkert derfor jeg er litt hysterisk også.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #15 Skrevet 27. september 2011 Ja kjenner litt til den. Jeg hadde mistet 2 ganger før endelig den 3 klaffet. Og vet ikke hvor mange ganger jeg ringte og reiste til jordmor for vær minste lille ting. Men så lenge du kjenner godt med liv kan du ta det helt med ro =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå