Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Vårt forhold har overlevet utroskap, abort og mye jeg orker ikke kommer inn på her. Jeg tror at kommunikasjon er nøkkelen til alt, man må finne sammen igjen til det som var viktig for en og som man satt pris på i forholdet. Mange har skrevet inn hva de har "overlevet" men få som sier om hvordan de klarer det. Vi klarte det gjennom å være ærlige med hverandre begge to og ved hjelp av familievernkontoret i byen vår. Tror vi kan takke dem for det meste. Uten hjelp utenfra hadde vi nok aldri klart oss gjennom dette. Det har vært mye gråt, slit, fortvilelse, sinne og mest lyst til å gi opp, men heldigvis var kjærligheten der ett sted. Dette har gjort oss sterkere på mange vis, selv om jeg gjerne skulle levd foruten alt. Flott å se at andre og har klart seg gjennom kriser, man må ikke gi opp hvis man egentlig ikke ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Helt enig med hi. Jeg er selv gift og opplevet løgner og utroskap. VI har jobbet sammen om dette og ved hjelp utenfra fikk vi det til.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Vi hadde det omtrent likt, bare av andre årsaker men jeg måtte gå mange runder med meg selv. Jeg hadde fortalt familie og venner så mye "dritt" om min man hva han hadde sagt, gjort også videre at jeg slet med å innrømme ovenfor dem at jeg ville ha man tilbake. Jeg tømte meg skikkelig til dem når jeg var nedfor slik at jeg kunne få støtte på at jeg hadde valgt rett. Men følelsene mine sa noe til meg heldigvis og jeg er glad jeg tok det rette valget, men vi hadde nok heller ikke klart oss igjennom kampen uten hjelp av terapi.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Det er viktig og ikke la kjærligheten dø ut. Det ødelegger mange forhold. Mange gir nok alt for lett opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå