Gå til innhold

Ønsker meg ring på fingeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som venter på at kjæresten skal fri? Jeg veeeenter.. Av prinsipp gjør jeg det ikke selv.. Er vel kanskje litt gammeldags..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg venter. Ringene ligger i samboers hylle i stua. De har ligget der i snart en mnd, men sambo "vil vente til det blir spesielt". Som vil si når vi har barnevakt til ungen på 5 mnd og eldste på 3 år. DET kan ta lang tid.

Skrevet

haha.. kjipt når du vet de ligger der og det er like før..

Samboeren min har vært forlovet før, og han sa at han fridde til henne når de hadde vært sammen i ca 2 år.. Vi har nå vært sammen i nesten to og et halvt år.. så jeg veeenter.. huff jeg er dum..

Skrevet

Jeg er også en av de mange som vet at det kommer til å skje en dag. Vi har ingen ringer liggende, men jeg vet det kommer. Det er bare det at vi hverken har råd til bryllup, ringer eller kjole nå for tiden, så det må nok vente flere år. Å gå langtidsforlovet synes jeg er litt trashy, så det er ikke aktuelt. Forlovelse skal vare i ca et år.

Skrevet

Jeg venter også, men det må jeg gjøre til jeg går i graven. Han nekter å gifte seg. Er også litt gammeldags, men hadde jeg visst at det var et snev av mulighet for at han ville si ja - hadde jeg gjort det selv. Vet at jeg ikke kommer til å orke å få et nei - derfor jeg ikke frir.

Når det er snakk om bryllup, bare ler han det vekk.. sårendes. Han vet at jeg gjerne vil gifte meg. Tidligere så sa han det var fordi han ikke ville ha noe stort bryllup, med fest på "det lokale ungdomsshuset". Han ville ikke i kirken, men kunne til nød gifte seg i joggedrakt på tinghuset. han vet jeg alltid har drømt om hvir kjole, kirke osv. Nå har imidlertid jeg senket "kravene" - nå har jeg gått ned til å reise vekk, bare vi 2 - bare fordi jeg har så lyst å gifte meg med han. Men nei.. han bare ler det vekk.

Nå er han snart eneste av kompisene som ikke er gift, så jeg lever i håpet:-)

Skrevet

Huffda. Det er værtfall ikke noe god følelse. Jeg bruker å se litt på forlogelsesringer hvis vi er innom gullfunn ellerno.. Bare for å hinte.. men virker ikke som om det hjelper..

Skrevet

Hadde ringene ligget i hylla, hadde jeg slitt:/ Hadde nok hevet meg over ringen før samboer hadde lagt dem der :-O

Jeg venter og venter på at samboer skal fri.. Vi har ikke snakket om det, men nå har vi alt på "stell", og barna er såpass store at vi har tid til å planlegge bryllup. Men, samboeren min er treeeeeeeeg, tror ikke han har kjøpt ringer og må nok vente et par år før han frir :(

Skrevet

Vi har heller ikke snakket om det da, men jeg i mitt stille sinn har veldig lyst.

Er det dumt å fri uten ring, slik at man drar sammen og kjøper ringer sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...