Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Uansett hvilken sider jeg går i, så er det snakk om BMI eller antall tall som vises på vekta... Spis ditt, spis datt og går ned xxx antall kilo. Er alle på slanking om dagen? Til og med mine venner går og gnåler om det. Kan ikke spise ditt eller datt...Hjelpes vi lever bare en gang, la oss nyte livet..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Jeg eier ikke en badevekt nei, men veier meg på treningen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg eier en, men den viser feil tall og har ikke vært fremme på evigheter. Skal få kvittet meg med den snart da, og det blir sikkert innkjøpt ny en gang i tiden men det tar jeg ikke så tungt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Jeg har en badevekt, men den er svært skjelden i bruk. Slanking og kg bryr meg lite, men så er jeg slank også, derfor ingen grunn til å ha noe stort fokus på det. Et tips til andre er at folk flest merker at de legger på seg når favorittjeansene ikke passer lengre, da kan man ikke skylde på at de har krympet. Når jeg merker slike ting så legger jeg om kostholdet litt og øker aktiviteten litt så er det alt som skal til for at jeansene fortsatt passer. Mye bedre, og billigere enn å kjøpe en som er en størrelse større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå