Gå til innhold

Ny her og med spørsmål :-)


lillemitt

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Da har jeg klart å bevege meg inn hit :-) Jeg er nok en av de eldste , eller kanskje jeg er den eldste? Iallefall jeg er 42 år!

Har ikke barn, men har endelig blitt gravid etter mange lange år. Ifølge papirer, så regnes det fra 13 august siste menstrasjon.og befruktning den 26/5 ifølge lege så har jeg termin 23 mai, men jeg er pr idag 27/9 ...6+3 uker.. føler bare at det er noe som ikke helt stemmer her..med termin datoen..

ser jo at andre som har 6+3 har termin rundt i begynnelsen av mai..

iallefall: Mitt svangerskap sålangt har vært bra, men med endel beskymringer for redsel for å miste.. Har litt kvalme, men har mere metallsmak i munnen, det er nok det jeg merker mest.. ellers super trett og ekstra vannlatning. Må opp om nettene på toalettet. ømme bryster og en følelse at det er noe som skjer i magen min. Har alt vært på en UL i uke 5.. dvs at det var for tidlig å se ett bankende hjerte, men hun så både fosterposen og plommesekken, så dette var lovende. min hcg har stiget fra 481 til 852 til 6900. skal ta ny i morgen for å se om at det har økt slik det skal. Jeg skal på ny Ul den 3/10 og håper virkelig da å få se ett bankende hjerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med graviditet :) Det kan nok stemme..de regner ut ifra første dag i siste mensperiode. Jeg har termin 4.mai, og er 8+4 i dag. Når du kommer på ultralyd neste gang vil du nok se et bankende hjerte. Jeg var selv på tidlig ultralyd i uke 7+5, og da så jeg tydelig at det var en bitteliten baby der med bankende hjerte :) Lykke til i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Og det samme til deg! Da er nok dette helt riktig det da :-) Godt å vite... Det må være fantastisk å endelig få høre et bankende hjerte. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) De ser også på ultralyden hvor langt ca du er på veg, da de ser på str på babyen..så du kan spørre om de ikke sier noe. Det var fantastisk godt å se at det faktisk var noe inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...