Gå til innhold

Noen som har testet Wen hårprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig noe bra?

Takk jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har testet Aloe vera shampooen fra Forever som er samme prinsippet. Og denne shampooen fungere faktisk slik reklamen til Wen lover. Jeg bruker også en liten prikk Aloe vera balsam i da jeg har langt hår som virkelig floker seg.

Shampooen skummer lite da den ikke inneholder såpe, men håret blir veldig flott. Min erfaring sier også at håret vokser raskere.

Skrevet

Har du link til dette Forever produktet?

Skrevet

Så kanskje det ER verdt et forsøk. Det koster jo ikke all verdens heller.

Her er link til Wen i alle fall. Hadde egentlig tenkt å legge det inn i hovedinnlegget:

http://www.wenhaircare.ca/

HI

Skrevet

Jeg har lest en del omtaler på ulike nettsider, og problemet hos en del av de som brukte var misfornøyd med at man måtte bruke så MYE jf bruksanvisning, at den holdt bare noen få vask. Andre igjen var skeptisk siden den inneholder alkohol, noe den IKKE burde gjøre i forhold til de egenskaper man ser den har (gjelder WEN)..... Andre var veldig fornøyd..

Det som gjorde MEG mest skeptisk var at først sier man at en flaske er alt man trenger. Så går man inn på produsentens sider og det sleges flere typer kurer, balsam og pleie OG stylingprodukt, så sitter man med en følelse av at en flaske ikke er bra nok alikevel,-. men da er plutselig hele vitsen med og kjøp WEN borte,- synes jeg....(med at en flaske er nok, så virker det på reklamen som om at det er nok og kun shamponere håret, skyll, gjenta og voila,- drømmehåret er der..Men når de så selger balsam og kurer så vil det jo si at det ER nødvendig med flere produkt, eller????)

Skrevet

En enkel lærdom:

Ting er ALDRI så enkelt som på div. tv-shop reklamer.

Skrevet

Håper dere ser at før bildet er ett overtupert hår, uten noen form for balsam i. Etterbildet er ett glattføhnet polert hår.

I tillegg hevder reklamen at man både får fuktighet og volum, hvilket er fysisk umulig! En volumshampo inneholder stivelse, en fuktighetsshampo inneholder oljer.

Hilsen frisøren.

Skrevet

Takk for den siste oppklaringen der, da vet jeg at jeg skal gå etter fuktighetsshampo i fremtiden.

Ikke HI

Skrevet

Takk for forklaringen, men det trenger en ikke være frisør for å se. Det med det overtuperte håret altså :P

Jeg har i hvertfall aldri hatt slikt hår etter dusj, ikke engang etter billig shampo og balsam til 5,90 i dagligvarebutikk.

Tv-reklamer er alltid overdrevet og det meste som selges der er oppskrytt.

Har ennå til gode å se en reklame som faktisk virker troverdig.

Skrevet

Hadde det vært bra, ville det vært i salg hos frisøren!

Skrevet

Ifølge google er Aloe Vera Shampoo fra Forever, en shampoo beregnet på dyr... Hunder,katter osv :P

Da tar jeg heller Wen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...