Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Føler at hvergang når jeg spiser for mye frukt så eser jeg skikkelig ut (får mage og jeg føler meg tung), men gjør ikke det når jeg spiser godteri...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Hehe det er sikert bare en propp som vil ut
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Nei, det er ikke bare deg. Det er helt naturlig og de fleste blir det etter å ha spist mye frukt. De tar stor plass i magen, og inneholder dessuten mye fiber, noe som kan blåse opp magen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 He,he,he, mulig du,men det er ikke så kult når jeg prøver å gå ned i vekt. Vel, antall vektnummer har ikke så mye å si, men hva jeg føler. Det er det samme hver eneste gang når jeg spiser 2-3 epler eller andre frukt.Jeg føler at jeg bare eeeeeeeser skikkelig ut. At jeg får dobbelhake og at ansiktet mitt blir rundere. Har du sett filmen med Eddie Murphy der han spilte en fetproffesor? Som han føler jeg meg hver gang jeg spiser frukt. Mmmm, kanskje jeg skal gå over til grønnsaker istedenfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå