Gå til innhold

Æsj, er det bare meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at hvergang når jeg spiser for mye frukt så eser jeg skikkelig ut (får mage og jeg føler meg tung), men gjør ikke det når jeg spiser godteri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det er sikert bare en propp som vil ut ;)

Skrevet

Nei, det er ikke bare deg. Det er helt naturlig og de fleste blir det etter å ha spist mye frukt. De tar stor plass i magen, og inneholder dessuten mye fiber, noe som kan blåse opp magen.

Skrevet

He,he,he, mulig du,men det er ikke så kult når jeg prøver å gå ned i vekt. Vel, antall vektnummer har ikke så mye å si, men hva jeg føler.

 

Det er det samme hver eneste gang når jeg spiser 2-3 epler eller andre frukt.Jeg føler at jeg bare eeeeeeeser skikkelig ut. At jeg får dobbelhake og at ansiktet mitt blir rundere. Har du sett filmen med Eddie Murphy der han spilte en fetproffesor? Som han føler jeg meg hver gang jeg spiser frukt.

Mmmm, kanskje jeg skal gå over til grønnsaker istedenfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...