Gå til innhold

Leker dere mye med barna deres på ca 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sønn som etterhvert nærmer seg 2 år nå. Helt siden starten har vi brukt veldig mye tid på han. Vi leser mye bøker, synger, danser, herjer, tegner, bygger med duplo, kjører med biler, "lager mat" og bruker i det hele tatt en god del tid nede på gulvet sammen med han. Han klarer imildertid fint å sysselsette seg selv, så det er ikke slik at han krever at vi skal være der hele tiden. For oss er dette helt normalt og sånn det skal og må være.

Men nå har jeg begynt å få kommentarer fra flere venner som har barn på samme alder om at de ikke skjønner at vi orker å leke så mye med han, for det gjør ikke de med deres.

Så da er jeg plutselig usikker på om vi "skjemmer bort" lillegutt med oppmerksomhet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør som deg. SÅ lenge snuppa er våken, får hun ALL oppmersomheten vår. Jeg klarer ikke ignorere henne, og helgene blir lagt opp til morrotid for henne. Etter legging er det voksentid. Mulig vi skjemmer henne bort, men det føles ikke riktig å gjøre det på noen annen måte for oss. Kanskje det blir annerledes når hun nå får et søsken, og de to etterhvert kan leke sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...