Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Min er for ikke så lenge siden. Jeg var kanskje litt utilpass siden det hadde gått nesten ett år siden sist gang og jeg har gått opp en del kilo. Men mannen jeg var til sengs med tok virkelig vare på meg. Han var deilig! Gjorde alt jeg liker. Skulle ønske jeg kunne treffe han igjen, men ville nok vært litt pinlig i og med at jeg glemte trusene mine dit... Og nei, det var ikke noen snertne stringtruser i str. xs.... *flau*
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Tydeligvis bare du som har en god opplevelse..!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Hvorfor er det så tydelig 12.50?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg har hatt flere bedritne i min ungdom, men EN var fantastisk! Åh, så deilig han var! Han var leken og morsom og god og åååh, bare skjønn!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Husker ikke alle one night standene mine, og det er fordi jeg alltid var full. Det skjedde i min yngre dager før jeg ble mor. Ble vel med en kjekk gutt engang. Husker at han lignet på Kurt Curbain ellers så er one night stand, one night stand....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 min beste var rett og slett den kvelden jeg ble gravid kjente han godt fra før og i dag har vi et godt venneforhold han har ny dame og ny baby og vi spiser middag sammen alle mann tidt og ofte han ser på seg selv som en "sæddonor" og jeg klager ikke på det kunne ikke hatt det bedre den ONS'n var bare faaantastisk!! aldri hatt så mye orgasmer som da!! det var rå elskov rett og slett mmmmm
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Min soon-to-be-boyfriend Møtte han på byen for 3 mnd siden.. Aldri kommet HVER gang med en fyr altså, men med han så jaaaa.. It feels so good Nå dater vi og treffes regelmessig ;D
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Aldri hatt one night stand, kommer heller aldri til å ha det. Syns det er rimelig kvalmt, vulgært og billig, og ikke på en opphissende måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå