Gå til innhold

En vits:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fire venner som ikke hadde sett hverandre på 30 år traff hverandre igjen i et selskap. Etter en del drinker måtte de på toalettet der de kom i snakk om sine sønner.

Første mann sa: Min sønn er min stolthet, han begynte å arbeide i et stort selskap. Han begynte på bånn og arbeidet seg oppover til han i dag er direktør for hele selskapet. Han er så rik at han ga sin beste venn den dyreste Mercedesen han kunne få tak i.

Andremann sa: det er fantastisk! Min sønn er også familiens stolthet, han begynte å jobbe i et flyselskap, så begynte han på flyskolen og ble flyger, senere ble han medeier i selskapet for til slutt å ende som eier av det hele. Han er så rik at han ga sin beste venn et nytt jetfly i 30 års presang.

Tredjemann sa: Ja er det ikke fantastisk hva de guttene får til, min sønn studerte til ingeniør og begynte som Konsulent i bygningsbransjen, nå er han mangemillionær og ga sin beste venn en tomt på 300 mål ved utløpet av Hardangerfjorden. De tre vennene gratulerte hverandre med at de hadde fått så vellykede sønner.

I det samme kommer den fjerde vennen inn på toalettet. Hva i all verden er det dere gratulerer hverandre for? En av karene svarte: Vi er så heldige alle sammen at vi har fått så vellykkede sønner, Hvordan gikk det med din sønn forresten? Fjerdemann svarte: Min sønn er homo og lever av dansing og stripping på en nattklubb. De tre vennene sa. Det var trist å høre, for en skuffelse det må være for deg. Fjerdemann svarte: Nei det er ingen skuffelse, han er min sønn og jeg er meget glad i ham. Han har ikke gjort det så dårlig heller. På 30 årsdagen for et par uker siden fikk han en flott Mercedes, et jetfly og en diger eiendom ved utløpet av Hardangerfjorden :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...