Gå til innhold

første runde med pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er man i gang med 1 runde med pergo.. håper virkelig at d kan klaffe nå etter 2,5 års prøving...

Noen som har noe særlig erfaring med pergo ?

fikk dere pos., EL test bivirkninger osc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har gått på pergo... fikk doble kurer. Første kuren fikk jeg eggløsning på dag 20 men da klaffet det ikke. Brukte eggløsningstester fra lavpris tester! Andre dobbel kur fikk jeg eggløsning på dag 18 og denne gangen klaffet det for oss:)

Er nå 9+2 uker på vei :)

Bivikninger jeg hadde med første dobbel kur var at jeg ble fort irritert, litt vondt i korsrygg og mage..ellers gikk d veldig fnt:) Kjente ingenting ved siste kuren... og siden jeg ikke hadde noen symptomer på graviditet, så trodde jeg løpet var kjørt den gangen også, men den gang ei;)

Testet positivt 5 dager før mens skulle kommet!!!:)

Så hvis du ikke har kjøpt eggløsningstester så ville jeg gjort det:) Da har du full kontroll om du har eggløsning eller ikke:)

Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer for dere og :)

(Har forresten PCO, derfor jeg fikk pergotime)

Klem

Skrevet

hadde to dobbelt kurer. klaffet i pause mnd etter andre kuren:)

er nå 27+3:)

Skrevet

så godt å høre at det fungerer :) blir litt bedre humør da. og el testen er kjøpt inn og siste tab er tatt i dag av dobbel kur så da er d bare å krysse fingrene :D

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 5 som er et resultat av Pergo ( tja, og litt andre ting..) Fikk Pergo for å få skikkelig gang på EL, er ellers frisk.

Hadde ingen bivirkninger.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...