Gå til innhold

Gifte oss borgerlig? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år nå, forlovet i 4 av dem.

Vi ønsker ikke noe stort bryllup, vil egentlig bare ha det for oss selv.

Derfor tenkte vi å gifte oss hos sorenskriver og bare få noen av personalet der til å være vitner.

Jeg er bare redd for at jeg kommer til å angre, men tenker at da kan vi heller gifte oss i kirken ved en senere anledning. Og at det heller kan bli en fornyelse av løftene da. Vi vil egentlig bare ha det gjort for oss selv, skjønner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som oss: Stikk av til utlandet og gjør det der! Vi sendte postkort hjem om at vi hadde giftet oss 8-) På noen ambassader (f.eks. Roma og Paris) er det dessverre laaaaang ventetid, men det må jo ikke være de to byene heller. Det ble en kjempeflott opplevelse for oss! Vi hadde familiemiddag et par mnd senere. Ingen oppstuss altså. Passet meg perfekt!

Skrevet

Hei!

Du bør vel ha et par vitner tilstede, men vet ikke om det er tilstrekkelig med personell fra byfogden.

Alle har rett til å ha det bryllupet de selv vil :)

Hva med å ta en koselig tur på restaurant for å feire etterpå? Det gjorde vi! Dro på pub etterpå og hadde en skikkelig sinnsyk kveld etterpå, men det er en annen historie. Perfekt vielse for oss...

Skrevet

Vi dro til Vegas og gifta oss borgelig der. Veldig behagelig å ikke ha noe bryllup, alt det styret hadde jeg bare ikke orket. Dessuten fikk vi ferie i samme slengen og Vegas er GØY!

Skrevet

Vi gifta oss på tinghuset og synes det var en kjempefin vielse. Vi hadde nærmeste familie der da med min mor og hans far som vitner.

Angrer ikke et sekund på at vi tok det på tinghuset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...