Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Noen som har gode råd til hvordan jeg kan bli kvitt dotter i ørene, har hatt dotter i ørene i to uker nå. hører ikke en dritt.. LEI!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Ørelegen. Kan være du har eller har hatt en ørebetennelse. Ørebet i ytrerøret gir ingen smerter, men alle ørebet kan gi dotter.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Har hatt bihulebetennelse og er forkjølet.....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Be om henvisning til ørelegen du. Kan være det også har dannet seg væske bak trommehinnen. Har skjedd meg flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Jeg og hadde dette i et par uker for en stund siden! og gud hvor irriterende.... Jeg tok litt olivenolje på en skje og helte inn i øret før jeg la meg om kvelden, etter et par dager var det borte:) hvor jeg fikk dette tipset fra vet jeg ikke, men det funka for meg!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Du har sikkert ørevoks-propper. Gå til legen., eller du kan gjøre det selv: Drypp litt olje i hvert øre om kvelden. neste morgen fyller du en sånn øreskyller (kjøpes på apoteket) med lunket vann og spruter så hardt du kan inn i øret.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Da jeg hadde dotter sist viste det seg at jeg hadde mellomørebetennelse. Gikk fort over med en antibiotikakur!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Har akkurat fullført pencilinkur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå