Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 har på følelsen av at det er mange som velger å sette inn spiral etter fødselen. Er dere mange altså? Er det ikke vondt?Hadde en kompis som sa han stanga borti noe etter dama fikk det....ekkelt å ha sex med andre ord:S
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Det går an å klippe av ståltrådene som stikker ut, så slipper mannen å stikke tissen borti Du kjenner et knip når du setter den inn, og får litt mens-smerter den dagen. Men en grei prevansjon,hvis de fungerer som den skal. Noen har større blødn.ved mens. Med hormonspiral kan du av og til slippe mens dette er individuellt
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 er den stor forresten? hehe teit spm da....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Den er ikke stor, kanskje 3 cm, formet som en T (Kobberspiralen ihvertfall) Jeg kan ikke bruke prevensjon med hormoner, da jeg har hatt blodpropper 2 ganger. Jeg brukte da kobberspiral før jeg fikk barn, og det gikk superfint, bare litt mensensmerter første dagen. Denne gangen, etter fødsel merket jeg ingenting ved innsetting, har bare blødd litt noen dager etterpå. Deilig å slippe å tenke på noe mer de 3 neste årene. De kan vare til 5 år, men da skal jeg ta ny celleprøve likevel, så da bytter jeg den nok. Legen sier at mannen kan merke spiralen de første gangene man har sex etterpå, men at det ikke skal vare. Trådene kan også klippes. Mannen min har ikke merket noe til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå