Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hun har jobbet der i ca 2 år, sluttet en gang før fikk da gave. Denne gangen er det sikkert at hun ikke kommer tilbake. Mitt barn og henne har kommet veldig dårlig overrens. Bør vi gi en liten ting? Og hva kan vi gi?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Skal alle i b-hagen gi noe? Det er vel selve b-hagen som bruker å gi noe hvis det er en ansatt som slutter. Tror ikke du skal bekymre deg for det..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Vi i styret gir en gave på vegne av bhg, men vet fra tidligere at foreldrene ofte gir en ting ved siden av. HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jamen hvis du ikke liker denne personen; el pga barnet ditt, så trenger vel ikke du å gi noe? Ofte betyr ikke alltid da vettu
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Jeg er utdannet førskolelærer, og da jeg sluttet i den første jobben min fikk jeg gave fra noen av foreldrene. Det var utrolig koselig! Jeg tenker at hvis du synes det er naturlig for deg å gi en gave, så gjør du det. Hvis ikke så dopper du det. Men, jeg er sikker på at assistenten kommer til å sette veldig stor pris på det om du gir henne en liten oppmerksomhet. Jeg er også vant til å få julegave fra foreldrene. Kjempekoselig!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Lurte litt på en velvære gave, eller er det for dumt?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Dårlig overens? Har hun vært uprofesjonell? Hadde selvsagt ikke gitt gave hvis jeg følte det sånn. Har jobbet i barnehage tidligere og fikk gaver da jeg sluttet fra noen foreldre, koselig det, men ikke noe jeg forventet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Veldig uprofesjonell. Nektet barnet mitt å gå på do osv... Hun har fått gave av oss da hun sluttet tidligere også. Føler vel at jeg må gi da de fleste andre gir.. HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Det her må jo være et tulleinnlegg. Du gir selvsagt ikke avslutningsgave til en dame som har nektet barnet ditt å gå på do flere ganger. Sier seg selv selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå