Gå til innhold

Mannen vil ha meg tilbake etter brudd....men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han innledet et forhold til en annen noen mnd etter bruddet. Så kom han tilbake for en måned siden og snufset og ønsket seg ut av dette marerittet (som han kaller livet sitt etter at vi ikke er sammen lenger).

Men han holder på med denne andre damen ennå, fortsetter forholdet der. Jeg sa til han at så lenge han ikke avslutter det forholdet så er tanken helt urimelig for min del. Han må bestemme seg for hva han vil ha men jeg ville heller ikke gi han noen garanti for at det kunne bli oss igjen,selv om han forlot henne.

Jeg ønsker at han blir selv klar over hva han vil. Vil han ha meg og ungene tilbake så bør han avslutte andre forhold og ta tiden til hjelp.

Er ikke det riktig av meg....for min egen selvfølelse? Vet han er mann og sikkert rimelig redd for å være alene, men jeg føler litt at han helgarderer seg og dermed får jeg ikke følelsen av at han virkelig vil ha meg (men heller bare ha tilbake "tryggheten" ved vårt forhold).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt... Mannen er fremdeles i et annet forhold, og går bak hennes rygg og trygler deg om å ta ham tilbake? For en feig, liten taper... Du, og ikke minst barna dine, fortjener MYE bedre!!!!

Skjønner at han er dine barns far, men det betyr ikke at du må ta ham tilbake når du er så i tvil. Det at han til og med ikke engang gidder å prøve å bevise at han vil ha deg tilbake (altså ved å gjøre det slutt med den andre dama), forteller meg at han tenker mye mer på seg selv enn deg og barna.

Skrevet

Må si meg enig med 09:50 her.....For en type! Lite voksen mann altså:-(

Skrevet

HI

Takk, det var det jeg trengte å høre. Synes det samme om han, men fra å ha vært en mann som ga fa.. i meg og mine behov og satte seg selv først, er han plutselig blitt en snill og hjelpsom mann de siste månedene og vet ikke hva godt han kan gjøre (på sine egne premisser vel og merke).

Men det er nok fordi han ikke bor hos oss lenger, kan gjøre hva han vil med dagene sine og har overskudd til å hjelpe meg slik at han viser til alle og enhver hvor flink han er. Det er fåtallet som virkelig vet hvordan han oppførte seg tidligere...

Jeg lar meg lure gang på gang, men innerst inne vet jeg. Trenger bare bekreftelser en gang i blandt på at jeg ikke "tar feil valg".

Skrevet

Slike feige menn som ikke tørr å være alene..huff asså.

Jeg håper for din del at DU klarer å se hva som er best for deg..hvis du selv leser igjennom det du har skrevet..så tror eg du ser håpløsheten i det.. ;( Jeg ville ikke hatt en mann som vil ha meg som en 2.hånds-trygghet..

Lykke til..

Skrevet

Hi

Jeg leser og leser og vet med meg selv at det er riktig det jeg gjør. Men en annen del av meg er så usikker på meg selv og nå, som han oppførerer seg perfekt (?) så glemmer jeg hvordan han var og tenker at det kanskje var jeg som var vanskelig.

Men jeg vet så godt innerst inne, men det er godt å få litt bekreftelser her inne på at jeg sannsynligvis har gjort det riktigste valget.

Skrevet

Ikke sannsynligvis - du HAR gjort det riktigste valget!

Man skal ikke finne seg i å være en dørmatte for andre mennesker. Du vil garantert klare deg kjempefint uten en som stort sett kun har øyne for seg selv. Bare vent og se:-))

Skrevet

Men herlighet da. Hadde han virkelig angret og ønsket deg til bake mer enn annet hadde han da ikke trengt beskjed om å avslutte det andre forholdet.

Kan nesten garantere deg at han kommer til å fortsette med hun andre selv etter at dere har blitt sammen igjen. Tipper utroskap var grunnen til brud til å begynne med.

Skrevet

"og nå som er han oppfører seg perfekt" skriver du - hallo, han er sammen med, og har sex med en annen kvinne, og beiler til deg bak denne kvinnens rygg - hvor perfekt er det? :(

Skrevet

Hørt om mannen som vil ha i pose og sekk? Han der er en sånn mann som ikke avslutter noe før han er inne i noe annet, jeg ville aldri tatt han tilbake fordi jeg ville tenkt slik at når han evt. i framtiden plutselig vangler igjen så er han utro og forlater meg - han innleder jo andre forhold før han går ut av det gamle. Hadde han villet hatt deg hadde du ikke trengt å bedt han avslutte det gamle først, da hadde han gjort det FØR han kom for å prøve å vinne deg tilbake. Sett deg selv høyere HI:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...