Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hadde sex for første gang siden fødselen for to uker siden, og jammen det er ikke mensen kommet enda jeg tok siste pillen på brettet på fredag! Hvordan er d muuliiig? Ppille og kondom burde jo være bankers... men vet sannelig ikke... SUkk, er absolutt ikke klar for nytt barn og ny fødsel etter alle riftene sist:(
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 tror du kan ta det med ro:) mensen er svært uregelmessig hos de fleste etter fødselen....det var den hos meg.lenge siden du har født da?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Ja, bare ta det med ro.. Jeg fikk første mens 1 år (!) etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg ble gravid på pille og kondom så det er mulig. Men jeg fikk også mens 5 uker etter fødsel. Men det betyr jo virkelig ikke at du er det. Bare prøv å ta det helt med ro og viss det fortsatt ikke dukker opp får du bare ta en test å håpe på det beste. Må si at jeg følte meg ikke klar jeg heller med en ny unge. Etter planen skulle vi vente med at jeg skulle bli gravid 1,5 år etterpå men det skjedde nå ikke. Føler meg ennå ikke helt klar men nå er det bare 5 uker igjen og den lille er bare 1 år. Uansett masse lykke til. Skal krysse fingrene for deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå