Gå til innhold

Hvor ofte drar dere småbarnsmødre på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tar dere den helt ut når dere først er ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært ute to ganger på 6 mnd. Den ene gangen tok jeg den fult ut. Den andre gangen tok jeg det veldig rolig :)

Skrevet

Har ikke vært på fest etter at lillemor på 8 mnd kom til verden. Har ikke noe behov for det,hverken jeg eller samboer. Vi har venner på besøk og reiser på besøk. Kan ta noen øl, men ikke fest.

Skrevet

2x på 7 mnd....ikke akkurat hard festing da. Drakk vel 1-2 øl og kjente det faktisk:)

Skrevet

Siden førstemann kom for over 7 år siden kan jeg vel telle på en hånd antall ganger jeg har vært oppe og ute til over midnatt; og det er medregnet et par brylluper..?

Fikk vel ikke barn før festtrangen var over, er intet savn og godt er det.

Skrevet

kanskje 3-4 ganger i året.. somoftes tar jeg den helt ut ja..

Skrevet

Ingen ganger så langt og kommer nok ikke til å feste mer heller, sluttet med det for noen år siden.

Skrevet

Har vel vært ute på diverse 6-7 ganger de siste 5 årene. Sjelden jeg tar den helt ut, skal som oftest ta meg av barna neste dag.

Skrevet

Er vel ikke d jeg tenker så veldig mye på, er blitt for gammel til å gå ut. Men koser meg hjemme med fredagspils,og go mat... Er vel på julebord,og en fest til..på hele året ;)

Skrevet

Babyen er 5,5 mnd og jeg har ennå ikke vært ute. Har dessverre ikke fått en enkel sovebaby som de fleste andre, så her er det fremdeles 2+2+2 t søvn per natt og grinete unge som må bæres hele dagen. Har mer enn nok med å være en god mor og god kone, resten av verden får pent vente.

Skrevet

Har vært ute ca 2 ganger i mnd siden mini var 3 mnd. Har også vært i riga med mannen min i 3 dager uten ungen.

Skrevet

Noen par ganger i året, og drar den helt ut er ikke så ofte. Men de gangene jeg er ute så har jeg barnevakt til ut på dagen neste dag så jeg har mulighet til å ta den helt ut.

Til helgen har jeg egentlig to ting jeg skal på, men dropper nok den ene. For jeg orker ikke to sene kvelder etterhverandre engang, selv om jeg hadde vært edru på begge. Slik sett føler jeg meg veldig gammel.

Skrevet

Jeg har ikke vært ute etter jeg fikk eldste. Og hun er litt over 3 år + at man går gravid i 9 mnd. + at jeg slutta å gå på fest å drikke når vi planla å bli gravide:) Så det er vel ca. 4 - 4 1/2 år siden.

Men jeg føler meg ferdig. Selv om venninene mine maser i eninga om ikke jeg kan være med å drikke "-akkurat som i gamle dager!" Som de fint sier. Synd at ikke de kan respektere meg når jeg sier nei. At jeg har ikke lyst at mine barn (har 3 nå) skal vokse opp med å ha barnevakt en helg i mnd.

Synes at kvalitets-tid, der vi spiser pizza, snop og ser noe gøy på TV sammen, med mannen og ungene våre er MYE mer verdt enn å drikke med tilfeldige folk, som aldri kommer over at de en dag blir voksne.

Altså, jeg har ingenting imot de som har fått barn og tar seg en fest av og til. Men folk som bevisst planlegger å få barn, for så å gå på flaska helga etter ungen kommer ut, de er jo helt blåst spør du meg! Seriøst!

Skrevet

Er på fest en til to ganger i året, og det holder for meg. Tar det med ro når jeg er ute, og er på fest mest for kosen.

Skrevet

På sommeren kan jeg finne på å være på byen 2 ganger i mnd'n. Litt sjeldnere på vinteren. Nå har jeg ikke vært ute på 9 uker, men skal ut til helga.

Tar den ikke heeeelt ut, men blir god og full ja :)

Står opp kl 9 dagen etter uansett, så det blir ikke noe tap for ungene. Og jeg har blitt såpass erfaren nå at jeg vet hva jeg kan drikke, hvor mye og når jeg må stoppe, for å slippe hangover'n :)

Skrevet

Ca 1 gang i mnd. Tar meg som regel helt ut da ja :)!

Koser meg kjempe masse når jeg er ute med vennene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...