Gå til innhold

noen som har tatt silikon med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et barn på 1 1/2 år.jeg er akkurat blitt alene mamma. noen som har gjort dette? tenker på hvordan det blir med bæring osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må holde deg i ro de første to ukene. jeg var avhengig av mannen min da jeg gjorde det.

Skrevet

Du kan ikke løfte armene over hode de første to ukene. Det fordi du da risikerer at protesene flytter på seg. Så med barn som er avhengig av å bli løftet opp og ned av bilsete og sprinkelseng er det veldig risikabelt å ta silikon uten hjelp.

Skrevet

Jeg tok det for en måned siden og har to barn. Jeg trodde at jeg skulle være avhengig av mer hjelp enn det som var tilfelle. Jeg tok det under muskelen og det skal være det vondeste men jeg kunne løfte forsiktig allerede den 3 dagen og hadde heller ingen problemer med å holde armene over hodet. Jeg begynte å trene igjen etter en uke og følte meg helt normal igjen etter to. Nå har jeg ingen hevelser og jogger og trener styrke som før. Min eneste begrensning nå er at jeg ikke kan isolere brystmusklene når jeg trener.

Skrevet

Men jeg vil legge til at hvis du ikke har noen som kan hjelpe deg så ville jeg ventet. Jeg opplever lite ubehag i forbindelse med operasjoner men vet at andre har hatt det mye, mye verre og har vært sengeliggende i en uke omtrent.

Hilsen anonym 10:29

Skrevet

Å hjelpes.

Det er ikke fordi det ikke lar seg gjøre en ikke skal løfte armene over hodet. det er fordi det kan ødelegge hele resultatet. det tar en stund før protesene fester seg skikkelig og strekker du da for mye kan de skifte stilling og se jævlige ut.

Bare kjenn etter hva som skjer når det strekker armene i været.

Du 10:20 har vært heldig, men å pressen kroppen slik rett etter inngrepet er ren risikosport som du heller burde fraråde.

Skrevet

Da får du lese litt på nettet, f.eks på realself.com der mange plastiske kirurger gir råd. De sier at hvis det gjør vondt, ikke gjør det. Det med at de skiftes ut av stilling er noe man trodde før men de fleste up-to-date kirurger hevder ikke dette lengre.

Man skal ikke presse kroppen nei, og hadde det vært ubehagelig hadde ikke jeg gjort det. Men det var ikke vondt og puppene har det kjempe bra de:)

Skrevet

Jeg bruker en av landets beste og mest brukte kirurger som henter kunnskap, teknikker og oppdateringer fra utlandet. Snakket med han for noen dager siden da jeg fikk beskjed om akkurat dette.

Hvorfor i det hele tatt ta sjansen.

Skrevet

Fordi jeg har operert meg hos en av de dyktigste kirurger i Europa og han sa at jeg kunne løfte armene over hodet så lenge det ikke var vondt. Derfor så ikke jeg på det som å "ta en sjanse", jeg bare fulgte rådene til legen min. Og det gjorde du og. Og det er det man skal.

Skrevet

Du trenger hjelp til alt de første 2 ukene. Jeg prøvde og gjøre noen ting selv,men angret etterpå får da ble smertene mye værre igjen. Ikke stress med å løfte ting, da kan du risikere å ødelegge alt. De første dagene så var det så vidt jeg klarte å slå på vannkrana og skylle ned etter jeg hadde vært på do.

Skrevet

Husk at plassering har mye å si. Under muskelen er mye vondere enn over muskelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...