Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg er på jakt etter en matboks til mini. Og jeg ser det finnes mange i tinn. Er det noe tess? Holder maten holder seg bra og 'fersk' ?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Jeg liker det, men det er jo smak og behag. Ikke fordi det nødvendigvis er det beste på markedet, men de er litt nostalgiske og koselige. Må vaskes for hånd, så det er jo litt ekstra jobb. Maten holder seg helt grei den, selv om Tupperware-fanatikere sikkert vil si at det ikke kan måle seg med plastboksen de kjøpte for 670 kroner, til kampanjepris.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Haha jeg lo godt av siste setningen din!:) det er så sant det du sier! Og takk for svar. Tinnboks er bestilt;) HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg har de vanlige matboksene til 70-80 kroner til ungene, og jeg har tinnbokser. Bruker nesten aldri tinnboksene fordi de må vaskes for hånd, mye greiere med de i plast som bare settes i oppvaskmaskinen hver ettermiddag og er rene helt av seg selv neste morgen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Metallbokser har de på alveslottet.no og blafre.no Begge deler vasker jeg i maskin, og de har ikke rustet enda. uglycc.com har også noen kule. Og engulknapp.no
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 De er da I stål og ikke i tinn! Har flere og kjører dem i oppvaskemaskina helt uten problemer. Men de glasset lakk etter en stund, men det gjør da ikke noe. Matbokser er forbruksvare, og trenger ikke vare livet ut :-) til tross for hva tupperware fanatikerene sier. Barna mine liker å ha kule motiver på matboksene sine, og nøytrale plastbokser er ikke noe kult. Og det holder jeg jo med dem i :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Jeg er tupperwaredame, men ser ikke poenget med å kjøpe enkle bokser derfra. Matboksene her i huset kommer fra dagligvarebutikken og lekebutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå