*Lissi* Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Noen som kan fortelle meg litt om dette? Sønnen min ha vert ikke vert i form de siste dagene. Nå har det dukket opp flere småsår i ansiktet....men kun der. Kan det være brennkopper? Vet det har gått i bhg. Kan man kun had det i ansiktet?
3 er nok! Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Da jeg fikk brennkopper for noen år tilbake hadde jeg det kun i ansiktet. Det var en liten rød flekk, på str med en femmer, kanskje, som var full av blemmer. Noen store og noen små. Det lignet ikke sår, og det var ikke prikkete, det var rett og slett blemmer samlet på et lite rødt område. Jeg vet ikke om det er typisk eller ikke. Når jeg googler bilder av det ser det ut som om det kan arte seg på flere ulike måter.
Bad habits har tre små Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Ja, min mellomste har hatt det, og det var kun sentrert rundt munnen og nesen. Små sår.
*Lissi* Skrevet 27. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2011 Ok, har sett bilder på nett. De personene hadde store og mangen. Guten min har 3 sår i ansiktet nå, men er ikke så store. Vanskelig å vite om det er forkjølelsesår eller brennkopper. Har fått time til lege kl.13.00 så får se hva han sier.
Dotten Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Datteren min har mest sannsynlig nettopp hatt det. Ei venninne av henne kom på besøk fullt opp med sår både i ansiktet, hender, armer, hals osv. Jeg var ikke klar over at det var brennkopper og heller ikke hvor smittsomt det kan være. (Litt småirritert over at foreldre kan være så sjødesløse å sende henne over på besøk fullt opp med sår). Etter 5 dager kom det først en blemme like ved albuen som i løpet av noen timer ble seende ut som et skrubbsår. Det klødde. Jeg gjorde ikke så mye med det annet enn å vaske det med Pyrisept som sikkert er helt feil. (Vet du får kjøpt en salve på apoteket som skal være bra, Brulidine tror jeg den heter). Tok på et plaster for å dekke det til. Det har ikke kommet noen flere sår og formen til datteren min har vært tipp topp hele tiden. Hun har ikke vært slapp. God bedring til sønnen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå