Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Har dere lest på legemiddelverket.no? i artikkelen som omhandler bivirkninger av HPV-vaksina står det: "all hovedsak betegnes bivirkningene som lite alvorlige." Men hvis du åpner pdf-vedlegget kan du lese: "Det er også rapportert om ei jente som opplevde forbigående tap av en del av synsfeltet på det ene øyet, om ei annen jente som fikk oppdaget en cyste på en av eggstokkene fem uker etter vaksinasjon. Disse to meldingene gjelder sjeldne hendelser hvor man ikke kan utelukke en sammenheng med vaksinering, men en eventuell årsakssammenheng er meget usikker. Det er rapportert om ett tilfelle der ei jente fikk diagnosen postviralt tretthetssyndrom etter vaksinering." Må si jeg begynner å bli skeptisk til denne vaksina.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Men hva med alle de som får livmorhalskreft...er ikke det dårlig gjort imot din datter(hvis du har en). Å la være... d syns jeg er uansvarlig. De hadde ikke gitt denne vaksina til alle 8-klassingene hvis den var farlig. Jeg unner INGEN, det som følger med grove celleforandringer,og forstadier til kreft. El.kreft. Man får angst å blir redd, Det ødelegger livet.. Jeg vet..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Det er likt med alle vaksiner. Helsemyndighetene vil ikke skremme folk, dermed bruker de fraser som "bivirkningene er lite alvorlige". Jeg er for mer åpenhet, men ser at det er et dilemma. Vil tro at om alle bivirkninger var ramset opp i helsestasjonens brosjyrer ville vaksinasjonsprosenten dalt, og det vil vi vel ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå