mamma*til*tre Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Ville bare dele desse fine orda med dere.. til ettertanke las de på et kort .. La meg få være en trassig tenåring Jeg blir fort nok voksen La meg få skrike og løpe min vei. Jeg kommer alltid tilbake. La meg få finne min egen vei. Jeg kommer likevel til og søke La meg få snuble. Jeg kommer til og reise meg igjen. La meg få være sur og deppa. Jeg kommer til og bli glad igjen. La meg få leve mitt eget liv. Jeg vil jo forlate dere snart. La meg få ha hemmeligheter. Jeg kommer til og fortelle dem senere. La meg ikke bli såret. Jeg stoler på dere. La meg få prate når jeg trenger det. Jeg klarer ikke det selv. La meg få komme igjen og være liten. Jeg vil ikke altid være stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå