Gå til innhold

Da ble 2 til 3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i denne tid er det tre år siden vi først prøvde å få barn. Å være prøver i to år er hardt nok, men nå har det bikket tre og ting ser ikke lysere ut. Håper alle gode ting er tre og at det nå snart er vår tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Det kan ordne seg til slutt.

Skrevet

Hei HI!

Har dere sjekket at det ikke er noe "feil" med noen av dere? Eller er dere prøverørere?

Skrevet

Er dere utredet? Prøvd ivf/icsi?

Jeg bikket 12 år før spiren satt, da etter naturmetoden.

Har nå tre barn.

Lykke til, vet hvordan det er.

Skrevet

Dette innlegget måtte jeg bare svare på! Og forhåpentligvis gi deg litt håp...

For 2,5 år siden var jeg i samme situasjon som deg. Jeg og min kjære hadde forsøkt å få barn i 3 år. Jeg tror ikke noen som ikke selv har opplevd det kan forstå hvor tøft det er psykisk å gå og kjenne etter symptomer hver månned, kanskje er mensen en dag for sen også og du øyner et håp, men nei... ikke denne gangen heller. Skulle tro man venner seg til det, men det er like vondt hver gang.

For min del begynte jeg faktisk å lure på om det var verdt det. Vi ønsket oss virkelig et barn, men all denne prøvingen tæret på oss og jeg hadde problermer med å klare å glede meg over ting.

Men måneden etter at "3-årsdagen" for prøvinga var passert, satt plutselig spira vår og vi fikk en fantastisk sønn 9 måneder senere. Han er uten tvil verdt all trøblinga!!! Nå er jeg nygravid med nummer to og det uten å prøvd i det hele tatt.

Historien min viser at det er mulig, plutselig kan det skje! Hold ut! Krysser fingrene for at du snart har en liten voksende spire i magen.

Lykke-til-klem!

Skrevet

Masse lykke til. Vi har gitt opp vi. Ikke for å ta motet fra deg. Men nå har det gått 5 år. Vi har ikke prøvd noe annet enn naturmetoden da. Har dere?

Vi kan bli gravide da vi har ett barn fra før, men det ser ut til å bli et bortskjemt enebarn :-)

Skrevet

Hvordan vet du det 11.44, er du ikke bekymret for at du har en eggleder som kanskje er tett. el noe annett? Ting forandrer seg jo ikroppen med tiden..ikke for å skremme deg men. Kanskje du og skulle sjekke d ut? Hvis d er viktig for deg da å få flere barn.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...