Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Påstår han er så jævlig dreven i senga. Han kan gi alle damer sprutorgasme sier han. Hva tror dere, og ville dere hoppet på hvis dere fikk sjangsen?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 aldri i livet. en som skryter av å ligge med 200-250 pers ville jeg ikke tatt i om det smalt. skjønner ikke hva siv anita ser i han. tror han skryter på seg mye rart.....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Æsj tror i tillegg til den overlegene holdningen att han stinker sur røyk!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 det gjør han sikkert.sur som en potte om han ikke får røyken sin....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Nei! En ekkel type, og har ikke troa på at han klarer det med mange kvinner. Tror ikke sprutorgasme har noe med mannen å gjøre, men heller med kvinnen selv... Ekkel tulling, ser for meg røykeimen rundt han jeg også, ja...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Aldri, sånn en klepphæslig type ville jeg ikke tatt i med ildtang engang. Felleskuker er jeg heller ingen fan av.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 haha, alle er enige dette er han nok ikke klar over selv. lurer på hvorfor siv anita liker han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå