Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Han: Endelig! Dette øyeblikket har jeg ventet på lenge! Hun: Forstyrrer jeg? Skal jeg gå igjen? Han: NEI! Hva tenker du på? Jeg grøsser ved tanken! Hun: Elsker du meg? Han: Selvfølgelig. Hele dagen og hele natten! Hun: Har du noensinne lurt meg?? Han: NEI! ALDRI! Hvorfor spør du om noe sånt? Hun: Har du lyst til at kysse meg? Han: Ja, hver eneste gang, jeg har mulighet for det! Hun: Kunne du finne på å slå meg? Han: Er du gal? Du vet, hvordan jeg er! Hun: Kan jeg stole på deg? Han: Ja! Hun: Kjære ... ♥ 6 ÅR SENERE: Les teksten nedenfra og oppover ...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Vet ikke om SØT er ordet jeg hadde brukt om denne, men hver sin smak ;P
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Den var grusom! Det er en sannhet for mange, og slettes ikke søt og faller ikke under kategorien "humor"
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 nei, ingenting faller i smak på anonym på dib;-) Det er gale uansett...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Hvis du synes det er søtt å spøke om at noen slår sin kjære eller er utro, så har du etter min mening et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå