Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hvor mye har dere utbetalt per måned?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Hvorfor luer du på det? Svaret er jo like forskjellig som folks inntekt. Fra nav får man opp til 6 x grunnbeløpet og de som er så heldige å ha en arb. giver som forskutterer kan i tilfeller få dekt hele beløpet selv om de tjener over 6G, som er vel 470.000 eller noe.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg har ca 28-29000 utbetalt per mnd, 100 % dekningsgrad..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå