Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Det er helt jævlig det her... livet har ingen mening lengre, før han.. exsamboer.. var alt.. Er 6 mnd siden jeg slo opp. Av diverse grunner.. Jeg visste det var noe, men jeg så det ikke før det var så altfor sent.. Mange måneder etter var det alt jeg tenkte på, er vel det nå også.. men jeg har nå blitt litt mer vandt til det.. Jeg prøvde å vise hvor mye han betydde før meg, slik at han kanskje visste noe anger, siden han byttet meg ut.. jeg husker forsåvidt alt han skrek og sa til meg etter jeg fant ut det.. Verden ble svart og jeg prøvde veldig hardt å prøve å få det til å gå på skinner igjen... 3 mnd prøvde jeg, men jeg ga opp. Jeg følte jeg ble svakere.. Er nesten slik at jeg har grått nok til å skape noe jeg selv kan drukne meg i.. Jeg var veldig dum og naiv, som trudde at kjærligheten mellom oss var nok, alt var bra, jeg trudde ikke den ville dø.. Alt ble liksom bare feil.. og jeg mistet han som betydde mest før meg.. Han var ikke seg selv lengre.. Jeg glemmer heller ikke den dagen vi gikk lange turer, satt på stranda, hadde det koselig, og han sa at han elsket meg overalt! Han kunne sende sukkersøte meldinger på natten da vi var frahverandre.. Uansett, nå vet jeg at det bare var tull, alt sammen. Jeg merket at det var noe, siden han aldri var tilgjengelig på dagen, da vi var frahverandre mens han var på "jobb". Og sommeren før vi ble sammen, da han liksom hadde blitt påkjørt av en bil og han svarte ikke på meldinger på flere uker.... eneste han gjorde var å sitte i fengsel.. Jeg var så naiv! hater meg selv for akkurat det der! Vi er så langt ifra det vi egentlig burde være, vi burde egentlig hatt det tipptopp nå! Men nei, alt var bare tull...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Ja, du var nok litt naiv. Og hvis dette er det som gjør at livet ditt ikke har mening så lukk opp øynene dine og se på de som virkelig har det vanskelig her i verden.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Uansett om du kanskje, 22:15, syns dette er noe barnemat, så kan det vel hende hi syns det er et helvete? Du vet ikke hva som har skjedd, ikke hva som har skjedd, og i det heletatt bakgrunnen ?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 du vet ikke hva som har skjedd, hva han sa/har gjort, og i det heletatt bakgrunnen*
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Det er lov å gråte, men så er det på tide å tørke tårene, brette opp ermene og sette i gang med resten av livet. hilsen en som har fått noen "på trynet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå