Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Har vært plaget med kviser for flere år siden, men har hatt fin hud i flere år. Under graviditeten har det nå kommet bare mer og mer!! Er som små nupper særlig på hake og panne. Har i tillegg fått en fin fylt kjertel i lysken! Noen som har noen råd? Tenker kanskje antibiotika etter fødsel, men det kan man vel heller ikke med amming?? Anyone?? Hjelper det å ta sol? Hudprodukter?? På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Sliter med dritten på haken. Samme FAN om du renser og steller huden.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Blir gaal av dem! Får dem også under nesa blir verre og verre for hver dag! Håper det blir bedre etter graviditeten? Men da kommer det jo eeenda mer hormoner så ser for meg det blir ett vedvarende problem HI
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Hei, jenter jeg har det akkurat som dere. Det er hormonene i kroppen under graviditeten som er skyld i "kvisene" Da jeg gikk gravid for 13år siden så såg jeg like fæl ut som jeg gjør i dette svangerskapet. Men slapp helt av de forsvinner litt etter dere har født. et lite tips.......bruk litt cortison salve/krem på hake og panne. De går ikke helt bort, men de største og vondeste forsvinner. Og i perioder blir det veldig bra, og da smører jeg så klart ingen ting. det tipset fikk jeg av min samboer som er hudlege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå