Gå til innhold

Kviser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært plaget med kviser for flere år siden, men har hatt fin hud i flere år. Under graviditeten har det nå kommet bare mer og mer!! Er som små nupper særlig på hake og panne. Har i tillegg fått en fin fylt kjertel i lysken! Noen som har noen råd? Tenker kanskje antibiotika etter fødsel, men det kan man vel heller ikke med amming?? Anyone?? Hjelper det å ta sol? Hudprodukter??

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med dritten på haken. Samme FAN om du renser og steller huden.

Skrevet

Blir gaal av dem! Får dem også under nesa :( blir verre og verre for hver dag! Håper det blir bedre etter graviditeten? Men da kommer det jo eeenda mer hormoner så ser for meg det blir ett vedvarende problem :(

HI

Skrevet

Hei, jenter

jeg har det akkurat som dere. Det er hormonene i kroppen under graviditeten som er skyld i "kvisene"

Da jeg gikk gravid for 13år siden så såg jeg like fæl ut som jeg gjør i dette svangerskapet.

Men slapp helt av de forsvinner :) litt etter dere har født.

et lite tips.......bruk litt cortison salve/krem på hake og panne. De går ikke helt bort, men de største og vondeste forsvinner. Og i perioder blir det veldig bra, og da smører jeg så klart ingen ting. det tipset fikk jeg av min samboer som er hudlege :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...