Gå til innhold

Hvor mye koster en vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter virkelig med husvasken.. Jeg har ikke tid, ork eller kapasitet til det, og ingen mann har jeg heller... Egentlig har jeg ikke råd til en vaskehjelp, men jeg gremmes over hvor møkkete det er her til tider og noen ganger tør jeg ikke invitere på besøk en gang, så ille er det :( Dagene går i ett og husarbeid er IKKE særlig fristende etter en laang dag, når man endelig får satt seg ned litt på kvelden... Er vaskehjelp verdt det? Er bare snakk om en leilighet, ikke hus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar oppunder 400 kr timen hvitt :) Og vasker nok gulvet ditt på 30 minutter :)

Skrevet

Ca 150 i timen er going rate i Oslo området ivertfall....

Skrevet

hvor straffbart er det å ansette svart vaskehjelp? føler det er så mye mer styr med hvit, men vil jo ikke gå på en smell...

Skrevet

150 kr timen.

3 timer annenhver fredag ;)

Skrevet

Det er så straffbart at du etter loven kan fengsles, selv om det ikke har hendt så ofte.

Skrevet

Det er IKKE noe styr med hvitt. Ikke annet styr enn en elektriker eller noe. Du får faktura, har ditt på det tørre. Og kan klage.

Stjeler en svart hejlp noe fra deg... Ja da skal jeg like å se den anmeldelsen. "ehhh... hun hadde nøkkel, og hadde lov. Jeg betalte svart lønn, og hun stjal noe"... hehehehe....

Skrevet

130kr pr time............vestlandet....................svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...