Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hva gjør mannen deres i hjemmet? Rydder han etter seg, setter inn i oppvaskmaskinen, rydder bort etter å ha smørt seg ei skive, passer barn, tar med barn på fritidsaktiviteter osv? Grunnen til at jeg spør er at min mann ikke gjør så mye av dette. Han blir sur når jeg f.eks ber han sette inn i oppvaskmaskinen etter seg eller rydde vekk brødfjøla og brødet etter bruk. Han føler seg fritatt for dette siden han jobber mens jeg ikke gjør det. Så hva gjør deres menn? Er jeg urimelig?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Du kan spørre ham om følgende: Om du også hadde jobbet utenfor hjemmet ville du også da vært fritatt for huslige oppgaver? Hvem tenker han da skulle tatt seg av ting i huset? Naturlig at du tar mesteparten av oppgavene i hjemmet, men selv om han jobber utenfor hjemmet så kan han likevel også bidra i hjemmet. Og det å rydde opp og inn etter seg er en oppgave han burde klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå