Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Det må være så ubeskrivelig vondt, og jeg prøver helst å la være å tenke tanken altfor ofte (selv om d er vanskelig), det at noe kan skje med min lille datter på 5mnd. Jeg har merket meg mange kommentarer her inne der folk skriver at de mistet sin baby. Jeg får frysninger, og får helt vondt inni meg. Kan noen fortelle meg hva som gikk galt? Var babyen født/ikke født? Jeg ønsker bare å vite, fordi jeg bryr meg, og jeg håper ikke å provosere eller såre noen med dette innlegget.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Mistet i uke 17. var helt knust ja, det tok nesten 1 år før jeg kunne tenke på noe annet:( men livet går videre nå. ikke tenk sånne tanker,vet det ikke er lett men det vil ikke skje noe med henne:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Kan ikkje forstå det før du er i sitvasjonen. Det er så vondt og ikkje gå med slike tanker. 3 år døde av leukemi. Sliter med det enda sjølv om det er 7 år siden. Det vil følge deg med i graven.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg har ikke ord... Grusomme opplevelser for dere begge! Var din 3 åring syk lenge, eller skjedde ting plutselig 21.51?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Vart sjuk på sin bursdag og det tok 10 dager før jeg vart trodd på av legene. Varte ca 4 uker på sjukehus.
mangolin™ღ♂ Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Å herregud. Så fort?! Jeg har ikke ord jeg. Jeg er så lei meg på deres vegne 16:03.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå