Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hva er bedre eller verre med fb nå?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Skulle gjerne hatt en litt mer oversiktlig chat, men ellers er det jo ikke store forskjellen.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Er veldig fornøyd. Særlig med den nye profilen. Ble litt mer som en hjemmeside med toppbilde, tidslinje og langt mer oversiktlig. Veldig godt fornøyd:-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Kjenner at jeg egentlig ikke gidder å bry meg, om en måned er det noe nytt igjen. Liker ikke det nye designet, synes det er mindre ryddig, dessuten er det slitsomt å se masse nyheter fra folk jeg ikke har på min venneliste, men som andre har på sin... Irriterende.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 "slitsomt å se masse nyheter fra folk jeg ikke har på min venneliste" Det er bare midlertidig, til folk fatter at de er satt til "public/offentlig" og endrer så kun venner kan se hva de skriver. Ingenting er endret der, annet enn at du ser det på en liste på siden av skjermen, i stedet for i feeden, iblandet alt annet som før. Du ser altså kun det folk publiserer som offentlig.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Det er tydelig at jeg ikke har fått forandringene på min profil enda, for kjenner ikke igjen noe av det som blir skrevet over her. Hilsen første anonym.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg gir blaffen og skjønner ikke all klagingen - og så hver gang det er noe som endrer seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå