Gå til innhold

Alt fryd og gammen??


Stålkontroll

Anbefalte innlegg

Uansett hvor jeg ser så ser jeg bare innlegg hvor alle er så lykkelig og har det så fantastisk. Jeg er mektig misunnelig hvis dette faktisk stemmer.

 

Er jeg den eneste som synes dette er slitsomt? Fysisk sett er jeg vel egentlig frisk som bare det, med tanke på blodtrykk og alt. Eneste jeg sliter noe fryktelig med er karpaltunnelsyndrom. :o( Som igjen gjør at jeg nesten ikke sover.

Ikke har jo vondt noe sted, ikke har jeg blitt humørsyk og ikke har jeg fått dilla på noe spesiell mat eller snop.

 

Men det jeg sliter med føler jeg er forferdelig tabu å snakke om, så vet jo nesten ikke om jeg tør. :o/

Jeg synes det er kjempe ekkelt når han rører på seg, klarer ikke å se sjarmen i det i det hele tatt. Det å ha ett menneske inni magen blir jeg nesten litt kvalm av. Jo større magen blir jo dårligere blir jeg av å se meg selv i speilet/dusjen eller med klær på. Jeg er overhodet ikke stolt av den gravide kroppen min. :o(

 

Hvem kan man snakke med? Hvor skal man henvende seg? Selv jordmoren på sykehuset dømte meg jo nedenom og hjem. Synes det er kjempevanskelig å sitte med sånne tanker alene. Jeg får mindre og mindre lyst på baby'n jo større kroppen min blir.... Og det er jo ikke akkurat lenge til han kommer nå med termin i desember.

:o(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg kan bare si at du muligens burde snakke med din mann eller psykolog( ikke misforstå), du er ikke gal!

Syns det er utrolig av jm å dømme deg nord og ned når du tar opp dette!

Selv har jeg positive følelser rundt bevegelse og liv, men sliter mer med slim og blod i forbindelse med fødsel. Altså babyen må tørkes, før jeg får henne på magen. Vi har alle våre særheter, og alt skal være lov å ta opp med jordmor!

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for svar!!

Misforstår overhodet ikke. :o)

Tenkte jeg skulle snakke med jordmor på helsestasjonen jeg går til og høre om jeg kunne få snakke med psykologen der.

Er helt enig med deg, med tanke på blod og slim. Jeg innbiller meg at han må lukte vondt også, så jeg tenker at jeg ikke vil ha han på brystet før han nesten er vasket ren. :o/

 

Lykke til til deg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Håper du har fått snakket med noen om det du sliter med! Jeg tenkte bare komme med et tips ang. karpaltunnelsyndrom. Jeg sliter med det samme, og kjøpte meg håndleddstøtter med skinne på apoteket, disse sover jeg med. (ser litt rart ut ja...) Men nå får jeg i allefall sove mye bedre om natta. Bare et tips, hvis du ikke allerede har blitt bedre i hendene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Silje ang dette m tunnel syndromet...kjøpt meg skinner jeg og,og d hjelper myyye:) håper du fårhjelp til d andre problemet ditt også!! Klem fra ei som er lei no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...