Gå til innhold

Håper å høre til her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vanligvis svært så jevne sykluser, og har over 1 uke igjen til normal mens, men startet å blø i går.... håper det er festeblødning - det får nå tiden vise. Får vel vente enda noen dager før jeg tester, tenker jeg - se an hvordan blødningen. Hvor tidlig testet dere? Hilsen ei med snev av håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg testet positivt nå forrige lørdag og jeg venter mens onsdag. Altså 4 dager før ikm. Noen dager før hadde jeg menssmerter og smerter i korsryggen, men ikke tegn til blødning.. vet ikke når man får disse festeblødningene...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet etter jobb i dag, men ble veldig usikker, Syntes jeg så en skygge der evt plusstegn skal være, men er jo veldig tidlig enda, så skal vel noe til at det vises skikkelig... ellers er det bare ønsketenking. Tester en ny i morgen tidlig, og er den ikke tydelig/sikker så får det heller stå sin prøve, gidder ikke stresse. Evt se om andre symptomer melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet vel et par dager før IKM eller akkurat på IKM. Er ikke helt sikker på når EL var. Men den ble tydelig positiv :) Er var nok EL på bærtur (ca 2 uker forsinka), så jeg gikk 2 uker med hverken TR eller positiv test før det sa pang :)

 

Krysser fingrene for at det var festeblødning du hadde og lykke til med neste test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...