Gå til innhold

Amanda Knox, skyldig eller uskyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke hun har gjort det..

Blir spennende å se hva dommen blir..

Flere som følger med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ho som blei dømt i Italia for mordet på Meredith Kerscher, veldig omdiskutert sak.

Dommen ble anket og nå er det snart tid for dom. Mest sannsynlig sitter det to veldig unge usyldi dømte i fengsel i Italia. 4 år har de sittet inne nå.

hi

Skrevet

Jeg har også hatt en følelse på at hun er uskyldig.

Huff, tragisk!

Skrevet

Jeg syntes hun "ser" skyldig ut..

Og selv om det italienske politiet gjorde en del feil så betyr ikke det at hun er uskyldig. Hun hadde også en merkelig oppførsel etter drapet.

Men jeg vet jo ikke da

Skrevet

Jeg tror hun er skyldig;)

Men dette er jo bare synsing fra min side! Jeg har ikke full innsikt i papirene.

Og jeg uttaler meg sjeldent om slike saker, da jeg vet at det alltid ligger mer bak enn det som kommer frem i media. Men siden du spurte sååå :)

Skrevet

blir litt dumt å si at hun ser skyldig ut... Hvordan kan du se det da liksom?

Skrevet

Googlet bilder av kjæresten hennes, Raffaelo Solecito. Han ser rar ut... som en blanding av nerd, Harry Potter, jentegutt...

ikke en man skulle tro mistet kontrollen og tok fram kniv, under tvilsomme sexleker.

Skrevet

Har ikke peiling, får bare håpe at hun ikke blir uskyldig dømt, eller skyldig satt fri.

Skrevet

Jeg har lest mye om saken, og mye av medias fremmstilling av henne er helt sykt. Jeg er overbevist om at hun og kjæresten hennes ikke hadde noe med drapet og gjøre.

Skrevet

helt enig med deg 10.51

Jeg har også lest meg opp før jeg dannet en mening, og jeg kan på ingen måte få det til å stemme at de skulle gjort dette sammen med han Guede (?). Helt utrolig at de ble dømt i det hele tatt!!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...