Gå til innhold

Verste sexen du har opplevd? Tell me ; )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, selv hadde jeg igår ( og er singel, ja)

Han kjørte meg hardt ( sånn at det gjorde vondt, blør idag :/ ), reiv meg hardt i håret, sa " duuu se på meg, er det godt"? mens han peisa på og det gikk så fort at jeg ikke fiksa å svare engang..

For en ekstrem fyr! Følte meg faktisk brukt etterpå :S Never again..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut, nei..

Det må være en kveld jeg hadde eggløsning og ikke hadde lyst på sex i det hele tatt. Men siden vi hadde prøvd en stund, måtte vi liksom utnytte muligheten. Så det ble en ren innsprøytning,gitt...

Skrevet

Var med eksen det.. han rakk så vidt penetrere før det gikk for han, og nei, han er ingen uerfaren fyr.. Før selve penetreringen var han utålmodig, gadd så vidt forspill før han kastet seg over meg.. Jeg rakk vel så vidt registrere at det var sex på fere, før han lå tungpustet ved siden av meg og spurte om det var like godt for meg :-P trodde det bare var en førstegangs greie, men neida, hendte hver gang.. ble fort slutt ja.

Skrevet

HEHEHEHEHE!!!!

Min væste... må være en med som hadde så utrolig svære baller! Det var kvalmt! Sæden hans var også super ekkelllll!!!!!!

Skrevet

var på date med en fyr. Etter en tur på kino dro vi på hytta til faren hans, og satt i sofaen. Så tok han meg litt uten forvarsel på puppen, og da gikk det for han:D Jeg kødder ikke!! Ler den dag idag når jeg tenker på det:)

og han var ikke fjorten, han var nærmere 30:P

Skrevet

heheh, huff :P Selv hadde jeg en gang en kar som sååålenge hadde skrytt på seg at han var så god i senga, og når det kom til stykke.. Han var knøttliten :S Altså.. kjente han omtrent ikke inni meg. Han unnskyldte seg med dagen etterpå at han hadde så liten tiss.. Huff, stakkars fyr.

Skrevet

Det var med et one night stands som hadde så liten penis at jeg ikke merket at han var inni meg en gang. Tragisk! Jokket noen ganger før han visstnok kom, mens jeg var lamslått at den lille dingsen som jeg ikke merket noe til. Hehe...

Skrevet

Hahahahaha serr!!! For noen historier!!! Hehehe, selv ble jeg med en fyr hjem som hadde så liten tiss (som de 2 øverste leddene på lillefingeren min) det er ikke kødd en gang!!! Jeg måtte le, så sa jeg bare skulle hente meg litt vann... Men så stakk jeg hjem istedet! MEN det som var var at jeg glemte mobilen og måtte hente den dagen etter!! Hahahaha

Skrevet

Det må være den ONS jeg hadde med en kar jeg traff på en venners venner fest. Han var kjekk og utrolig sjarmerende. Han tilbrakte store deler av kvelden med å fortelle meg hvilken fantastisk elsker han var, og hva han skulle gjøre for å bringe meg til "steder jeg aldri før hadde vært".

Jadda...

Sannheten var at han anså pratinga som forspill og da vi kom på hotellet og lå på senga, så bare løftet han opp skjørtet mitt, dro ned trusa og jukket i vei. 10-12 jukk seinere så var han ferdig. Da rullet han seg til side, jukket i lufta så hageslangen dasket og sa " der tenker jeg du fikk det du har lengtet etter hele livet!"

Jeg fortalte han rett ut at han burde skaffe seg en praksis som sto bedre i forhold til teorien og heiv han på dør..

Skrevet

Hadde et ONS for mange år siden. Men tankene mine var hos den hotte kompisen til ons'en.., jeg brølte ut entusiastisk midt i økta "Åhh..Henrik" ,,som var navnet til kompisen. RIMELIG flau stemning!

Skrevet

Får litt dårlig samvittighet av dette, men en av de første gangene med min kjæreste. Han er enormt stor, 23 cm, og veldig tykk penis, og jeg er veeeeeldig liten og trang. Jeg revnet noe voldsomt og han begynte nesten å gråte da han forsto hva som hadde skjedd. Stakkars :P

Det er fremdeles vanskelig, men vi har lært å være littttt mer tålmodige og at glidekremen er vår venn :)

Skrevet

ONS-sex er stort sett aldri bra for meg..

En eks av meg var sånn 2-minuttersmann.. det var ikke bra. Vi måtte legge oss i hardtrening og han måtte lære seg å holde igjen. Frustrende tid før han klarte det..

Skrevet

Jeg hadde et ONS med en fyr en gang som skrøt veldig av at han var spesielt flink til oralsex. ALLE damene han hadde gjort det med hadde vridd seg i ekstase.... Jau... Jeg vred meg jeg også, men det var fan ikke i ekstase for å si det sånn. Han var så hardhendt at jeg vred meg som en gal for å komme unna mest egentlig. Dritvondt. =/

Skrevet

Sex med en kompis. Usansynlig liten tiss... huff... kjente ham ikke inne i meg i det hele tatt...

Skrevet

Veel, det endte aldri i sex. Møtte en fyr på byen som med ølbriller virket kjempekjekk, ble med hjem og fikk såvidt med meg at det var ekstremt skittent der (studentbolig hvor 4 gutter bodde i kollektiv). Var seriøst 5 mm støv på pc-skjermen, grunnet til at jeg så det var fordi jeg kom borti og det ble et "søkk" i støvet. Iallefall, jeg mistet totalt lysten på sex i dette kloakkhullet men full som jeg var sovnet jeg i senga hans og våknet litt senere av at han lå og onanerte bak ryggen min. Ekkelt! Jeg kom meg rimelig raskt ut, unnskyldte meg med at jeg måtte på do og kom meg ut døra.

En annen gang var en som kom før han fikk av seg klærne, så ble ikke noe sex der heller gitt. Hjelpes.

Skrevet

Veel, det endte aldri i sex. Møtte en fyr på byen som med ølbriller virket kjempekjekk, ble med hjem og fikk såvidt med meg at det var ekstremt skittent der (studentbolig hvor 4 gutter bodde i kollektiv). Var seriøst 5 mm støv på pc-skjermen, grunnet til at jeg så det var fordi jeg kom borti og det ble et "søkk" i støvet. Iallefall, jeg mistet totalt lysten på sex i dette kloakkhullet men full som jeg var sovnet jeg i senga hans og våknet litt senere av at han lå og onanerte bak ryggen min. Ekkelt! Jeg kom meg rimelig raskt ut, unnskyldte meg med at jeg måtte på do og kom meg ut døra.

En annen gang var en som kom før han fikk av seg klærne, så ble ikke noe sex der heller gitt. Hjelpes

Skrevet

exn min, for lenge siden.. husker ikke helt hvordan det var, husker bare jeg lå å så på klokka å håpet han skulle bli ferdig så han kunne kjøre meg hjem..

Skrevet

Hadde datet en fyr en liten stund, og første gangen vi skulle ha sex...så viste det seg at fyren hadde verdens minste penis. Han var helt stiv, men kondomen var jo alt for stor så den datt av hele tida. Samtidig spurte han heeeele tida "kom du nå?", men det kom jo ikke en eneste lyd fra meg, jeg kjente jo ingenting! Huff nei...ble ikke noe mer mellom oss :P Og den som sier at str ikke betyr noenting, den juger :P

Skrevet

Ellers er det kanskje ei som trenger knipeøvelser? :)

Skrevet

En fyr jeg hadde datet en stund. Jeg var ikke sånn voldsomt interessert, men tenkte å gi det en sjanse. Og så kom det til at vi skulle ha sex. Han hadde for det første en KJEMPELITEN penis. Han var helt flau og sa "Den er jo ikke akkurat noe å skryte av", og det er en utrolig turn-off for meg. Men det var kanskje like greit, for han hadde virkelig ikke peiling på hva han skulle gjøre med den. Jeg kjente den ikke inni meg, den datt ut hele tiden, og når han endelig var inni der, var det bare såvidt han turte å røre på seg. Ikke noe jukk, ikke noe bevegelse. Den bare... Var der, liksom.

Jeg trenger vel ikke å si at det ble noe mer enn den ene gangen ;-) Jeg lurer dessuten på om han var jomfru!

Skrevet

Ja for det finnes jo ikke små peniser 22:01.

Skrevet

Lurer på om disse menn med minipenisene har fått seg samboere/koner i ettertid..?

Håper jo det for deres del at de får forhold til å fungere...

Jeg var en av de som har hatt ONS med en mini.

Skrevet

Desidert værst var da jeg var på ferie hos en venninne. Hun hadde nach, og endel folk skulle sove over. Eneste ledige plass var i samme seng som brorn til roomien til venninna mi. Jeg var full og da han "kastet seg over meg" klinte jeg med han. Jeg kjente med hele meg at jeg ikke ville ligge med han, men av en eller annen tåpelig grunn sa jeg ikke nei da han tok skrittet videre. Mens han jukka på tenkte jeg "herregud, hva er det du holder på med!!!?" til meg selv, og ba han om å stoppe. Han ble veldig forfjamsa, men fant det for godt å legge seg til å NIRUNKE rett ved siden av meg. jeg ble helt satt ut og det toppet seg da han sa: "Ta meg på ballene, ta meg på ballene!". Jeg ble så sint at jeg reiste meg opp, kledde på meg og ropte "dette er seriøst det værste jeg har vært med på, jeg er faen ikke noe runkedukke!!!". Hadde skikkelig uggen følelse, og bestemte meg for å ALDRI gå på akkord med meg selv igjen. æsj!

Skrevet

Jeg har aldri vært borti en for liten en, men Gud bedre, har vært med folk som har vært for store!

Skrevet

Maaange år siden, One Night Stand...

Den var så liten at jeg ikke så den inne i skogen! I tillegg satt han på huk over meg, jukka som en gal - jeg merket ingenting - prøvde å røre på meg for å kanskje kjenne noe inni meg, men da fikk jeg beskjed om å ligge i ro!!! Da fikk han fikk beskjed om å dra hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...