Gå til innhold

Bryllup og barnedåp på samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å ha barnedåp på samme dag som en gifter seg???

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi hadde kombinert bryllup og barnedåp i sommer!!:)

Og det var en av de mest fantastiske dagene i mitt liv:) Supermorro!

En kamerat av mannen min er prest, og han fiksa virkelig ei fin messe for oss:)

Vi ba alle til barnedåp da, og overrasket med bryllup!:) Skal si det ble mye latter og tårer den dagen!

Vi leide kirke, hadde prest og leide musikk.. Hadde uansett tenkt det, om det bare hadde vært barnedåp også..

Vi hadde leid lokalet til barnedåp før vi bestemte oss for å gifte oss, men det gikk bra:) Vertskapet der vi leide fiksa med velkomstdrinker og vi bestilte en nydelig bryllupskake (pascal):)

Det ble servert øl og vin til maten, men det ble ikke festing til langt på natt, siden det var en del barn der også:)

Skrevet

Hei.

Vi giftet oss og døpte tvillingene våre på samme dag. Helt fantastisk.Kjempelurt å gjøre det sånn. Vi hadde bare gjestene som ville vært i dåpen pluss forlovere. Koldtbord og kaker. Har fått tilbakemelding på at dagen var veldig spesiell. Jeg hadde brudekjole og vi var til fotograf før vielsen.

Jeg gikk opp kirkegulvet med min far,og vielsen var først,så når det var naturlig at vi skulle gått opp, kom barna m faddrene opp.

Kan absolutt anbefale dette :-) Presten syns forresten det var flott å kombinere dette,og vi hadde det en lørdag så vi fikk kirken "for oss selv".

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...