Gå til innhold

Alene med barn, hva kan man vente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker vært spurt om mange gang før.

 

Men er student, og snart alene med barna.

 

Hvilke stønader finnes da? Blir det endringer i stipend?

 

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OS i 3 år dersom du har barn under 8.. Er vel kanskje 11-12 utbetalt?

En ekstra barnetrygd.

Stødnad til barnetilsyn

Barnebidrag

Får vel kanskje forsørgerstipend, men stipendet forsvinner vel omtrent helt og blir omgjort til lån.

 

Hilsen en annen alenemor student..

Skrevet

Kjempeflott oversikt.

Da er jeg ikke fryktelig bekymret for økonomien lengre mens jeg er under utdanninga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...