Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Sikker vært spurt om mange gang før. Men er student, og snart alene med barna. Hvilke stønader finnes da? Blir det endringer i stipend? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 OS i 3 år dersom du har barn under 8.. Er vel kanskje 11-12 utbetalt? En ekstra barnetrygd. Stødnad til barnetilsyn Barnebidrag Får vel kanskje forsørgerstipend, men stipendet forsvinner vel omtrent helt og blir omgjort til lån. Hilsen en annen alenemor student..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141678413 Her finner du det aller meste Men en del av summene har endret seg til det bedre(som OS)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Kjempeflott oversikt. Da er jeg ikke fryktelig bekymret for økonomien lengre mens jeg er under utdanninga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå