Gå til innhold

Hvor finner man billigste ullklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen en med dårlig råd, skulle gjerne hatt et lass med ullklær til 1-åringen min (har ingenting av ull), men det er jo SÅ dyrt! Man trenger jo gjerne endel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har de tilbud på apotek 1. 139 for et sett med bukse og genser. jeg har brukt den ulla til mine to og er veldig fornøyd. =) ikke så ille pris heller. de koster til vanlig 199. =)

Skrevet

Wearhouse har rimelige ullklær, men jeg synes de blir veldig fort slitt. Har også hørt at ICA har tilbud på pierre robert ullundertøy, men har ikke sett det selv. Jeg er godt fornøyd med ulla derfra.

Skrevet

Pierre robert ullklær er veldig fine, men problemet er at den minste størrelsen er 86/92. det ble for stort for vesla mi som er 1,5 år.

Sparkjøp (sparkjøp.no) har ullklær. Ullbody tom og trine koster, Ullongs i samme erke likte jeg ikke.. Veldig løs og slaskete. Men de har oså ullongs fra safa. De koster 80 kr tror jeg. Kjempe fine. Må bestille for 200 hvis du handler på nettet.

Reflex ull fra barnas hus er på tilbud noen ganger, da koster de 99 kr pr del

Det er de billige jeg kommer på nå

Skrevet

G-sport/G-Max har tilbud på ull til 49,- pr. del! Løp og kjøp! :-) Fra str. 62/68 og oppover til 10-12 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...