Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Er helt skjelven her, skikkelig uggen og kvalm. Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Ja, kan være normalt. Den dreper jo alt som er av gode bakterier i tarmen, så kan ende med diare. Spis Idoform eller yoghurt. Er du allergisk vil du nok få kraftigere symptomer. Er du redd ringer du legen, men anbefaler deg å prøve idoform.
☆☆☆ Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Ja, jeg blir skikkelig kvalm av antibiotika. Oftest kjenner jeg meg dårligere av kuren enn av sykdommen som skal kureres. Derfor drar jeg ikke til legen for halsbetennelser og bihulebetennelser, som stort sett går over like fort uten. Urinveisinfeksjon er et annet kapittel. Det går opp i nyrene mine om jeg ikke blir kvitt det kjapt, så da lider jeg meg gjennom en kur....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg er også veldig imot å bruke antibiotika når man kan klare seg uten. Jeg var veldig plaget av urinveisinfeksjoner, har du prøvd å drikke MYE sitronjuice/tranebærjuice? Funker veldig bra hos meg
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Ja, har opplevd det. Ringte til legen og fikk resept på en annen type, det gikk mye bedre. Er ikke alltid man kan klare seg uten og har legen skrevet de ut skal du ikke bare slutte, da har du en bakterieinfeksjon. Jeg har utviklet nyrebekkenbetennelse pga ubehandlet uvi to ganger, ikke noe særlig når du tisser blod og har så vondt at du ikke klarer stå på bena!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå