Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hadde "hardcore" sex, to runder igår.. Og idag blør jeg mørkebrunt blod og har litt smerter i livmor.. Ikke så store mender, but still.. er det normalt? :s
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Du skulle snakke med lege..å hatt deg en sjekk. Det kan være forskjellig rift innvendig..celleforandringer..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Du har bare blitt kjørt hardt da. Min kjæreste bruker fingrene på en sånn måte at jeg alltid blør litt i etterkant. Ikke gøy, og jeg har sagt det til han. Og da kjenner en liksom livmoren, mens en er sår.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Mest sannsynlig er det ikke noe å temke på, men blødning etter samleie skal alltid tas på alvor, og bør undersøkes av lege.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Huff ja.. skal gi det en dag iallefall.. Går det ikke over må vel legen kontaktes.Ble nesten bekymra her nå Aldri mer såå hard sex.. au
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå