Gå til innhold

Mobbing i barnehagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et utstrakt problem. Barnehagen har ofte problem med identifisering av hva som foregår, og vanskelig for å akseptere, og enda større problemer med å løse ting når problemene er oppstått.

Skrevet

Det husker jeg selv fra min bhg da jeg var 2.3. Problemet er reelt nok.

Skrevet

Vi som jobber i barnehagen har en utrolig stor oppgave med å ha et øye med på alt som skjer, men i dagens barnehagehverdag er det jammen ikke lett. Viktig å ha fokus på det å få med alle i lek og ikke ekskludere andre selv om de ikke har super kjemi.

Det kan se uskyldig ut, men de er ganske utspekulerte de små gullene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...