Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 trenger å være redd for å bli skitten hos dere da det er alltid ren og desifisert?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 eller hva er deres første tanke da? hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 At dere er over gjennomsnittet renslige, eller at de tror at du er veldig redd for skitt og støv?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Tror jeg hadde ledd og tenkt det var en spøk. Hos flere av mine venner spøker vi med at ingen får gå med hvite sokker inne...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Nope, ikke spøk. Trodde det først jeg også da venninna mi fortalte meg det...men tror egentlig på henne da hun har basillefobi....mannen måtte vaske seg på hendene engang da han kom borti armen hennes da hun drev og skifte bleier på eldste gutten. Hun var så redd for at han skulle spre bakterien videre inni huset....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Hadde blitt glad jeg, er ikke det et kompliment da? Spesielt om man har bakteriefobi (Har det selv) Er noen jeg IKKE føler meg komfortable hjemme hos, for å si det slik...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Jeg hadde tenkt at det var på tide å roe ned rengjøringen noen hakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå