Gå til innhold

Hvorfor valgte du å være her, fremfor andre forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ærlig talt si at det i starten, da jeg gikk gravid og søkte info, hadde mye med utseendet på forumet å gjøre. Mye mer oversiktlig enn andre forum jeg har funnet, selv om andre forum har en bedre tone enn dette har. Mange sleminger her, så det er vel ikke stedet å henge om man er fryktelig hormonell. Hver gang det har vært noe tull her, (drittslenging, sinnsykt trege sider, offentliggjøring av brukere osv.) har jeg sjekket ut alternativene. Likevel er det hit jeg ender opp med å havne etter en tid. Nå er det bare en vane å være på dib.

Hvorfor er du her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt og greit. Det står utrolig mye intressant her og en masse intressante temaer. Så det er mest for lesingens skyld, jeg tror jeg har litt lite å gjøre bare:P

Skrevet

Husker ikke hvordan jeg kom over denne siden, men synes også den er mer oversiktlig enn andre forum jeg har sett.

Var mye her inne da snuppa ble født, men nå er det mer sjelden..

Har nok litt å gjøre med at hun har blitt større, og jeg kjenner selv at jeg ikke er så usikker lenger.

Skrevet

Jeg havna her, forde det var mest oversiktlig og enklest å finne frem i :) Har vert innom noen andre nettsider, men synes fortsatt at barnimagen er det beste og enkleste :)

Skrevet

Enkelt og greit, uten dilldall. Kan ikke fordra dilldall eller uromomenter som tar oppmerksomheten bort fra det du prøver å lese.

Skrevet

Enig med mange andre.

Enkel og grei side uten dill dall som blinker og forstyrrer.

Jeg liker også at det til tider er frisk diskusjon her.

Skrevet

Fordi det er en ordentlig og oversiktlig side. Liker at det er så enkelt som det omtrent kan bli, uten signaturer og lignende. Dessuten liker jeg at det er litt "ville" debatter her, og at alt ikke er dikke-dikk og kos... Men så er jeg ikke veldig selvhøytidelig heller. ;)

Skrevet

Ene og alene pga layouten. Andre forum ser ut som noe talentløst laget på 90-tallet og gjør meg irritert :)

Skrevet

Liker rett og slett utseende på sidene, lett å finne frem osv.

Er også veldig glad for å slippe bilder, smilefjes og andre hoppende duppeditter i innleggene.

Skrevet

Fordi jeg liker den enkle layouten på sidene her, og fordi jeg ikke skjønner det kvekk av Babyverdenforumet (uoversiktlig og irriterende mye dilldall)

Skrevet

Jeg husker ikke akkurat hvorfor jeg begynte å vanke her, men jeg tror det var fordi det ikke var så mye "dill" på disse sidene som på de andre babyforumene jeg var innom. Grunnen til at jeg har blitt her inne er at det skjer så mye her, at folk er litt frekke, svarer det de mener og ikke bare jatter med HI.

Skrevet

Likte utformingen, og det er alltid folk her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...