Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hvordan vasker dere brystene før pumping? Tenker på melk man skal fryse ned, slik at den holder best mulig. Alt annet utstyr skal jo kokes, men hva med puppene?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Aldri gjort... Aldri vasket dem før jeg har ammet heller. Men flaskene skal du jo koke ETTER melken er drukket opp.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Har aldri vasket før hverken pumping eller amming. Har vurdert det når jeg en svett sommerdag drar fram en glinsende pupp, men når babyen er sulten er babyen sulten. Men det er ikke verre enn at du har en pakke med antibac. våtservietter for hånden.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Vasker brystene før pumping? Seriøst? Jeg har ammet 4 barn (tilsammen hver dag i 4 år) og har da aldri vasket brystene før pumping. Da er det ihvertfall tilfeldigvis rett etter jeg kommer ut av dusjen.. Hvorfor vasker du dem, HI?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Jeg har til nå ikke vasket dem, men tenkte at man kanskje burde for at melken ikke skal bli "kontaminert"? Tenker når babyen har sugd på dem 5 ganger den dagen så er det jo litt av hvert på dem som sikkert blir med over i melka. Men når den fryses så vokser det jo ikke noe særlig der...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg har ikke vasket foer pumping naar melka var til "eget" bruk, men da jeg leverte melk til sykehuset skulle brystene vaskes med en papirklut (vann, ikke saape) og saa lufttoerkes. Pluss haandmelka noen draaper foer pumping starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå